onsdag 12. mai 2010

Amsterdam

Jeg skal reise til min favorittby nr. 1. Amsterdam. Jeg gleder meg spesiellt fordi jeg 2 store favoritter innen klær og design fra Nederland. Det er Oilily (vesker, barneklær og dameklær)  og Didi (dameklær).


Oilily har flotte vesker. Dette er min favorittveske, Babuska veska mi : ) Den kjøpte jeg for flere år siden i Amsterdam, og jeg begynner å få en fin samling. Jeg skal vise frem resultater etter denne turen også.

Jeg ønsker dere alle hyggelige lesere av bloggen min en god og lang "17.mai-helg"


6 kommentarer:

  1. Oj. jag älskar också Oilily och har flera väskor och kläder därifrån. Skulle VÄLDIGT gärna vilja åka till Amsterdam och handla lite. Jag har hört att det visst ska finnas någon fabriksförsäljning av tyger där i närheten också. Stenzo tror jag och de ska visst göra tyger åt Oilily eller i samma stil i alla fall.

    SvarSlett
  2. Å du store tid - for en flott veske. Ønsker deg riktig god tur til Amsterdam.

    SvarSlett
  3. Det var sannelig litt av en veske.

    God tur og kos deg masse i favorittbyen din.

    Klem

    SvarSlett
  4. Riktig god tur! Eia var vi der.. Flott veske! Er spent på den/de neste??!!

    SvarSlett