torsdag 20. mai 2010

Amsterdam

Amsterdam gir masse inspirasjon. Her er noen bilder av det jeg fikk kjøpt. Jeg fant en butikk med ALT av bryllupsutstyr. Dette er en liten "hvilepute" for bruden pakket inn i en pose med tyll.


Desverre hadde min favorittbutikk OILILY blitt lagt ned. Det var en stor skuffelse, men fant en annen veske som jeg bare måtte ha (som trøst:)


Her noen morsomme "gammeldagse" papirdukker. Her med motiv av Grace Kelly.


Jeg har også kjøpt noen fine stoffer fra Tilda (Panuro Hobby). I Amsterdam fant jeg et stort utvalg med pyntebånd. Se hvor godt de passer til de røde stoffene.

Nå er jeg i gang med en nytt prosjekt. Jeg skal bruke Grace Kelly og disse stoffene med bånd.



2 kommentarer:

  1. Her er det ikke småtterier.

    Må bare si at de papirdukkene var helt fantastiske. Husker så veldig godt da de var det helt store for jenter.

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette blir et spennende prosjekt!
    Så morsomt at det akkurat var Grace Kelly. Da vi var i London var det utstilling på V&A- Museum med Grace Kelly sine klær og smykker. STOOOOR skuffelse da jeg ikke fikk billett!! Utsolgt den dagen.... Men nå får jeg trøste meg med å se hva du lager. :)Og DET kan bli en god trøst.

    SvarSlett