søndag 2. mai 2010

Veske med floss

For litt over en uke siden ble det holdt kurs i Floss-teknikker. Jeg skulle lage en veske og fikk en liten utfordring.

Her er utgangspunktet. Et bukse som var klippet opp, hvor baklommen blir med. Her er det trykket med Screen ramme (et poststempel) og limt på noen Babuskadukker som er overført med rammelim.


Men SORRY jenter, jeg måtte gjøre om.  Det ble for mye farger med de Babuskadukkene så jeg fjernet dem og fikk på litt mer trykk.


Skriften ble ikke helt tydelig, noe som ikke gjør noe. Det gir meg en ide om at jeg må gjøre noe mer. Jeg har noen bokstaver liggende som er klare til å stykes på.


Bokstavene er ferdige, så her blir det brodert over trykket med poststempel som ble veldig svakt og usynlig.



1 kommentar:

  1. Så stilig !!! Det er pluttselig poststempel på alt mulig det er kjempetøft. Vesken får et mer tøft preg når du fjernet babuskaene. Dette ser kjempe spennende ut er spent på fortsettelsen, får jeg liker nemlig ikke så godt flossteknikker...så da lurer jeg på om du klarer å overbevise meg om at det kan bli fint,,,,,,Elisabeth H.

    SvarSlett