fredag 18. juni 2010

Det nærmer seg!

Her er cameo brosjene tråklet på mønsteret. Alt i alt er det 8 lag med stoff som sys sammen. Metallfolie trykkes på med rammelim, og det sys sømmer rundt for å klippe opp og få en flosseffekt.


Her er metallfolie påført og flosskantene klippet opp. Perlene syes på for å forsterke uttrykket med metallfolien, og det skal selvsagt blinke og glitre som diamanter. På bildet under er jeg i gang med å sy hvite perler rundt cameobrosjene. 


I morgen skal den være ferdig. Da er det klart for bryllup!


4 kommentarer:

  1. Jeg følger spent med.....!

    jeg som ikke er inne i din morsomme prosess, må tåle å vente litt til....:)

    SvarSlett
  2. Dette ser kjempe spennende ut. Gleder meg til ferdig resultat.

    SvarSlett
  3. Du verden for en prosess! Nå har jeg bestilt rammelim og bok, så nå skal jeg teste litt av hvert i lærerferien min... GLEDER MEG!

    SvarSlett