fredag 12. november 2010

Ideer med rammelim

Når det holdes kurs er det noen som er mer kreative enn andre og kan mye fra før. På kurset i oktober var det en helt spesiell dame. Hun var veldig kreativ og gledet alle oss andre med å vise ideer på ting hun hadde laget. Se bare her.


På bildet til høyre har hun laget engler med fototrykk. På bildet til høyre har hun prøvet seg med trykk av engler med rammelim. Engelen er duset ned med et lag organza over. Er ikke dette vakkert?

Her er det også en annen som har gått på kurs. Hun gjorde seg bemerket med en gang : )
Hun har lagt ut tingene sine for salg på epla. Det er verdt et besøk. Gå inn og ta en titt her

Her viser jeg et par bilder av det hun har laget. Det er jo så tøfft. Du blir lagt merke til om du går med en slik lommebok: )


Eller denne da: )



3 kommentarer:

  1. Skikkelig tøffe ting. Bare fantasien setter grenser. Må jo anbefale rammelimkurset jeg også siden jeg har deltatt på ett. Var forresten på rådhuset og så utstillingen og kronene dine. Fantastisk flotte!!! Hadde med en venninne og hun var virkelig imponert.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flottesmå punger, veldig fine var de:)
    Blir inspirert, ja!

    SvarSlett
  3. Takk for besøket på bloggen min, jeg var helt utrolig heldig som vant hos almaPalma, spesielt siden jeg var helt forelsket i snøengelen hennes, og snart får den i posten *danse av glede* Veldig kjekt å besøke din blogg også, her var det mye spennende, kommer meg nesten ikke ut herfra igjen jo! Utrolig fascinerende med de kongekronene i tekstil, helt nydelige *♥*

    SvarSlett