fredag 12. juni 2009

Ideutvikling og inspirasjon, del 1

Utstillingen på Nesodden er vel gjennomført. Det ble to hyggelige dager hvor jeg fikk vist frem alle mine Babuska- dukker i glass og ramme. Jeg må innrømme at det er en god følelse at det er over. Nå kan jeg begynne med nye prosjekter: )

Jeg fikk en gave ved utstillingsåpning av min gode venninne Grete. En bok som er kjøpt i London. Fancy Nancy.



Grete vet akkurat hva jeg liker. Jeg blir veldig inspirert. Det er bare å sette i gang.

Nå skal jeg prøve å imponere Grete. Jeg skal ta utgangspunkt i boka og lage en ny veske. Jeg har mange vesker, men mangler en som er rød.

Jeg har vært oppe på loftet og funnet frem noen stoffer + en rød skjorte fra skapet. Jeg har også valgt ut noen illustrasjoner i boken som skal overføres med rammelim.
Jeg klarer nesten ikke å vente. Jeg er klar for et nytt prosjekt: )


5 kommentarer:

  1. For en skjønn bok!!! Gleder meg til å se vesken inspirert av den!
    Jeg tar utfordringen Gitte !

    SvarSlett
  2. Jeg er så glad for at du likte boka, og er så imponert over at du nå setter i gang med å lage en veske inspirert av den. Gleder meg til å se resultatet. Vet at det blir superbra!

    SvarSlett
  3. Hei Gitte
    Du gjør meg helt stum, og det skal mye til. Det er så spennende å følge din blogg. For en kul barnejakke. Kanskje vi skal lage en barneavdeling på Hønefoss til høsten?
    Ses på mandag!

    SvarSlett
  4. så gøy at du besøkte bloggen min.
    jeg er nok ikke så flink til å sy som hverken deg eller Ho-Rachel :)
    du er jammen super kreativ og flink!

    hilsen MI-rachel.

    SvarSlett
  5. Hei
    Takk for hyggelig kommentar hos meg .
    Du har bmye spennende her hos deg.
    Legger deg til i listen min jeg .
    Sikkert flere enn meg som vil finne mye bra her.
    Ha en fin helg

    SvarSlett