tirsdag 21. juli 2009

Trykk med RUST på tekstil. Del 3

Nå er min lille oppbevaringseske ferdig. Alle delene er sydd sammen så "vranga" kommer ut.

Foret inne i veska er ensfarget og i sort


På bildene under vises mønsterdelene, hvordan de er sydd sammen fra forsiden og baksiden, Det er laget feste med borrelås, slik at det er lett og sette den sammen til en eske. Det er lagt inn papp i alle delene for å få den stivet opp. Jeg har brukt tykt papir som er brettet i to.

Jeg har lært i denne prosessen at pappen bør være stiv. Jeg skal begynne å spare på baksiden av papirblokker. Det vil være stive nok til en slik eske.






7 kommentarer:

  1. Resultatet kan du være kry over. Så fine fargekombisjoner. Fint prosjekt å følge.:-)

    SvarSlett
  2. Vad läckert det blev, måste provas!!

    SvarSlett
  3. Du er så flink Gitte! Dette må du lære meg til høsten.Fortsatt god sommer.

    SvarSlett
  4. Så stilig dette ble. Hmm...enda noe som jeg får lyst å prøve.

    SvarSlett
  5. STilig mønster du fikk av det! Kul boks! Lurer egentlig litt på om du kunne ha brukt vliselin på stoffet for å stive det opp? Bare et tips, men er ikke sikker på om det holder om boksen er for stor..

    Kommer tilbake til bloggen din og kikker mer!! Kjempeinspirerende!

    SvarSlett