onsdag 11. november 2009

Kurs 2 i Rammelim

Her er noen av produktene som ble laget på kurs nr. 2 med Rammelim. Jeg må innrømme at jeg blir veldig imponert: ). Se på motivet i rammelim nederst på midten i bildet, for så å se hva det ble ut av dette.



Her er bildet videreført i ramme. Motivet av eksemplet med blomster er det som står i midten. Flott hva?



Her er en som har laget et bilde på olaskjørtet.



og,.....en liten bærer med trykk.




Har du lyst å se bilder fra kurs nr 1, så kan du se her: Kurs nr 1, Rammelim


5 kommentarer:

  1. Det er så flott det du får til med rammelim. Forstår godt at du boltrer deg i fine motiv. Alt blir skikkelig flott altså. :-)

    SvarSlett
  2. Det virker som en morsom teknikk! Blir kjempeflotte resultater.

    SvarSlett
  3. Det ble skikkelig stilig;O)))
    Gleder meg til etter julemessa mi, da vil jeg få frigjort litt tid(håper jeg) til å pusle litt mer med teknikken;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Du lager så mange fine og kreative ting! Flinkeflinkeflinkeflink er du :)

    SvarSlett
  5. Såååå mye flott en kan lage av og bruke på!!!
    (om du forstår hva jeg mener..;))
    En gang....jeg bare MÅ!

    SvarSlett