lørdag 7. november 2009

"Kongelig" fest i kveld

Jeg skal på fest i kveld med tema: Kronen på Verket. Det skal være avslutning på en årlig tradisjon, derfor dette tema. Alt vi skal spise har noe kongelig/royalt over seg.




Jeg var innom House & Cottage i går. Her fant jeg en slags stor diamant. Utstyret må jo være i orden: )



Litt diamanter og en bit av en gardinstang, så var den i orden + et rikseple kjøpt i Trondheim. Jeg skal komme men en kunngjøring i kveld og trenger en trompet



Trompeten klippes opp av hard plast som er kjøpt på Norway design. Personlig logo og prinsessekrone trykkes med rammelim og metallfolie og sys på, slik at den henger ned fra trompeten.



Jeg ser frem til en hyggelig festkveld: )


3 kommentarer:

  1. Hehe, så morsomt! Kos deg! :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Her var d jammen meg skjedd en stor forandring! Måtte dobbeltsjekke at jeg var på bloggsiden din, og ikke hadde kommet til en annen side av deg. Synes denne er veldig oversiktlig i forhold til dine arbeider.

    Og apropo dine arbeider; Hans og Grete- puta ble utrolig fin! Likte veldig godt illusjonen av dybden den gav, og ikke minst bruk av ulike materialer og teknikker. Den utfordringen klarte du med glans!

    Håper du hadde en hyggelig kveld i går og har en fin søndag :o)

    SvarSlett
  3. Det var et av kveldens høydepunkter å se deg komme med dine remedier, så kreativt og gledesspredende :)

    SvarSlett