onsdag 7. oktober 2009

Oppdelte kuer

Ved det første kurset som ble holdt med rammelim på HiAk ble det laget noen eksempler på hvordan jobbe med rammelim og ideer.

Her er det brukt tre ulike kuer fra cow parade, som er "delt" opp på tre stoffstrimler.



Deltagerne på kurset fikk høre at jeg ikke var helt fornøyd med sømmen bak på kua, og....egentlig ikke med noe av det andre heller : ) Hvordan skulle jeg gjøre noe artig/fint ut av dette? Det er ikke lett.
Idemyldring: kuer og melk = oppskrifter






Blomstene på melkekartongen klippes ut. Kanskje de kan brukes? Akkurat nå er jeg litt i tvil på om dette kan bli bra.
 
Dette ble en morsom oppgave.





Her er det brukt blomster av melkekartonger som er sydd på. Tilslutt plast over for å "stive" det opp.



Etter ferdig montering på "holderne" med ideer til nye matoppskrifter.



6 kommentarer:

  1. Hei
    Tusen takk for koselig kommentar om lampa mi på bloggen min.
    Så utrolig spennende og inspirerende blogg du har. Skikkelig kreativ er du! Masse inspirasjon å finne her, så titter nok innom deg igjen.

    Ha en fin dag.
    Klem Julie

    SvarSlett
  2. God morgen.
    Nå har du laget skikkelig mang fine ting i det siste.Nemibildet ble kjempetøft og veska veldig morsom.Skulle gjerne ha vært på veskekurset også. Det må ha vært veldig lærerikt.
    Hvis du vil bruke noe fra min side er du hjertelig velkommen til det,ja.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. He he, er sikker på at du får kuene til å se lekre ut;o))) Iallefall så lekker som ei ku kan se ut;o)))
    Men der er iallefall alltid spennende å følge prosjektene dine.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg til å se ferdig resultat - og er helt sikker på at det blir noe morsomt! Du ER bare kreativ!!!!!

    SvarSlett
  5. Det blir spennende å se hvordan dette blir!!
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  6. Las ranas del Titicaca me dan asco... y las truchas me pican la colita,,,,Soy gay pasivo boliviano. Me llamo Martin Antelo, mi cel ( 591) 70844331 , y mi email martin_antelo@hotmail.com agregame ahoringa y llama... te espero

    SvarSlett