tirsdag 20. oktober 2009

Utstilling i Hønefoss fengsel

Jeg er klar for ny utstilling, denne gangen sammen med Norske brukskunstnere i gamle Hønefoss fengsel. Utstillingen starter førskommende lørdag kl. 12 og står i en uke fremover.



Jeg skal stille ut mine babuskaer for siste gang. Nok en epoke er over....


Her er to av bildene som skal stilles ut. Jeg har fotografert dukker fra min egen samling. Når jeg først blir interessert i noe, så gjør jeg det skikkelig. Jeg har mange! Bildene blir overført med rammelim på tekstil og overført til tyll.


Bildene er i 3, 4 og 5 lag. De er helt spesielle, og er rammet inn av en ekte rammemaker og satt i "tittekasser".



Det er fotograf Peder som har tatt bildene.


Jeg er så glad...., fordi jeg har fått tildelt en celle til utstillingen. Jeg vet ikke helt om jeg får den for meg selv, så tiden får vise hvor mye jeg får plass til. Det er faktisk veldig spennede med utstilling!


Jeg skal ha med andre ting også. Lange babuska smykker og noen Babuska vesker. Jeg holder ellers på med å sy store babuska puter. Her er arbeidet i gang: )



4 kommentarer:

  1. Å, skulle gjerne vært der, men da er det vel gode muligheter for at mannen nedlegger skriftlig protest;o///
    Lykke til Gitte, er sikker på at det blir kjempefint;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Flink, flink, flink er du!!

    Lykke til:)

    Anita

    SvarSlett
  3. Lykke til med utstillingen !!!!!!!!!!
    Bilen er ødelagt og esamen er 13 dager unna så jeg blir her...men ønsker deg veldig lykke til !!!! Elisabeth H

    SvarSlett